تـــا خــــدا هـــیچ فـــاصلـــه نــــیستـــ

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

تـــا خــــدا هـــیچ فـــاصلـــه نــــیستـــ

یَومَ لا یَنفَعُ مَالُ وَلا بَنُونَ اِلا مَن اَتَی اللهُ بِقَلبٍ سَلیِم  ( الشعراء /88-89 )

روزی که هیچ مال و فرزندی سود نمی دهد

مگر کسی که دلی پاک به سوی خدا بیاورد

 

خدای من تنها دریایی ست که وسعتش را هیچ دبیر جغرافیایی، تخمین نمی زند ...

خدای من، تنها اقیانوسی ست که وقتی غرقش شوی، ترا پـــس نـــمی زند ...

خدای من تنها دلیلی ست که حجم تنهایی یک دم سکوت را بی مقدمه " تکمیل " میکند

خدای من همان تکیه گاه محکمی ست که با او هم نباشی، رهایت نمی کند ...

خدای من، تنها غریبی ست که همه او را می شناسند ...

تنها هم بازی که در دورِ هزار دست شطرنج با او، مات نمی شوی

خدای من تنها دوستی ست که هر چند فقط در مشکلات با او روراست باشی، اما

او خریدار اشک های شوقت هم میشود ...

" بعضی از آدما با اینکه خدا رو میشناسن با اینکه دوستش دارن اما ...

همیشه خدا رو ناراحت میکنن ... میدونن راه کج هیچ وقت به منزل نمیرسه ولی

باز گناه میکنن " یکی نیست بهشون بگه:

بـــــا کــــافران چـــه کــــــارتـــــ گــــر بُـتـــــ نــــمی پــــرســــتی

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت21:02---23 بهمن 1392
نمازهايت را عاشقانه بخوان.!!
 حتي اگر خسته اي يا حوصله نداري، !!
قبلش فکر کن چرا داري نماز ميخواني و با چه کسي قرار ملاقات داري.
 آن وقت کم کم لذت ميبري از کلماتي که در تمام عمر داري تکرارشان مي کني.
 تکرار هيچ چيز جز نماز در اين دنيا قشنگ نيست...
 
 شهيد چمران


مریم
ساعت21:19---8 بهمن 1392
عالی بود عزیزم

حمید رضا
ساعت16:09---5 بهمن 1392
خدای من... خدای من تنها کسی ست که همیشه برایم می ماند... و من... بنده ایم که خیلی وقتا آخر از همه به او فکر می کنم... ....................*........................... محیاخانم محترم... ممنونم بابت نظرات و نوشته ها و راهنمایی های زیباتون... و البته به جا... یاد گرفته ام و فهمیده ام که فرصتی که از آن بهره نمی گیریم ، آرزوی خیلی هاست.... درود بر شما و نوشته های زیباتون... تحسینتون می کنم...
پاسخ:لطف دارین


zahra :)))
ساعت22:30---4 بهمن 1392
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)

(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████

_(▒)(▒)___██____████████

_________██____███▒▒▄▒▒....

__________██____█▒▒▒▒▒▒...

___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)

____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)

__________ __██____▒▒______(▒(▒)

_____________██__▓▓▒▓_______█

________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█

_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█

(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█

_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█

___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█

__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█

_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█

___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█

___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒
پاسخ: :))


نـیـلــوفـ ـ ـ ـر
ساعت20:29---4 بهمن 1392
موسیقی عجیبی ست مرگ.



بلند می شوی



و چنان آرام و نرم می رقصی



که دیگر هیچکس تو را نمی بیند ...





+سلام عزیزم

محیا قالبت خیلی نازه اما 1ساعته دارم کلنجار میرم نظر گذاشتن خیلی سخته از زیر دست در میره
پاسخ: سلام گلم. ببخشییییید


فاطمه
ساعت14:22---2 بهمن 1392
سلام عالللی وقشنگ بود محیا جون
پاسخ: ممنونم فاطمه جون :)


معراج
ساعت9:52---2 بهمن 1392
سلام آجی خوبی؟؟

خیلی قشنگ بود موفق باشی
پاسخ: سلام داداش مرسی ممنونم همچنین :)


منم تنهایی
ساعت23:29---1 بهمن 1392
راستی با حرفات موافقم
افرین


منم تنهایی
ساعت23:28---1 بهمن 1392
به نام خالق خوبی ها

سلام

در ادامه بحثمون آپ کردم.

فقط یکم طولانی شده [لبخند]

منتظر نظر شمام تا باهم پروندشو ببندیم[لبخند][گل]
پاسخ:چشم اومدم


Kh
ساعت22:16---1 بهمن 1392
خداي من طبق حديث قدسي :

خدايي است كه در آسمانها وزمين نمي گنجد اما دردل بنده مومن جا مي گيرد!

محياي نازنين موفق باشي وقلمت هميشه زيبا وروان


پاسخ: ممنونم معلم عزیز :)


نـیـلــوفـ ـ ـ ـر
ساعت21:13---1 بهمن 1392
اگر برای یک اشتباه هزار دلیل بیاورید،در واقع هزار و یک اشتباه از شما سرزده است.



ابن سینا



+سلامـــ چطوری گلمــــــ
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم گلم :))


مسعود
ساعت15:37---1 بهمن 1392
سلام ابجی جون

پست قشنگی بود فقط من کور شدم تا تونستم بخونم یکم فونتتو بزرگ تر انتخاب کن

منتظر اپ های بعدیت هستم بی صبرانه

منم تازه اپ کردم

خوشحال میشم ی سر بزنی

نظر یادت نره لطفا


پاسخ: داداش سلام، چشــم. اومدم


مسعود
ساعت15:37---1 بهمن 1392
سلام ابجی جون
پست قشنگی بود فقط من کور شدم تا تونستم بخونم یکم فونتتو بزرگ تر انتخاب کن
منتظر اپ های بعدیت هستم بی صبرانه
منم تازه اپ کردم
خوشحال میشم ی سر بزنی
نظر یادت نره لطفا


باران
ساعت14:52---1 بهمن 1392
کویر...

سرگذشت دریاییست که به آفتاب دل بسته بود.



محیای گلم تو دل نوشته هات خدارو حس میکنم عالی مثل همیشه
پاسخ:مرسی باران عزیزم


داداش ذاکر
ساعت12:58---1 بهمن 1392
هرموقع گره به کارت افتاد استغفار کن.

آیت اله مجتهدی(ره)

وبلاگت خیلی زیبا شده آبجی
پاسخ: نگاهتون زیبا میبینه داداشی


مهتاب
ساعت9:54---1 بهمن 1392
پر از بغضم امشب
شانه ات ساعتی چند رفیق


مهتاب
ساعت9:53---1 بهمن 1392
نمیدانی چه دردی دارد...
وقتی حالم در واژه ها هم نمیگنجد...


مهتاب
ساعت9:51---1 بهمن 1392
سنگین است تکلیف بی تو بودن
تو آسوده بخواب. من مشق گریه هایم مانده...


مهتاب
ساعت9:49---1 بهمن 1392
هیزم نبودم ولی...
سوختم در زمستان نبودنت


مهتاب
ساعت9:27---1 بهمن 1392
خیلی قشنگ نوشتی محیا جونم
پاسخ: مرسی گلم :)


مهتاب
ساعت9:26---1 بهمن 1392

پاسخ: تو خودت گلی مهتاب عزیزم ممنون


ريحانه
ساعت9:06---1 بهمن 1392
خيلي زيبا بودعزيزم.خدا به ما نعمت هاي فرا واني داده كه متاسفانه خيلي هامون قدرشون را نميدونيم.
پاسخ: ممنونم عزیزم. کاملا درسته


سحر آریایی
ساعت22:00---30 دی 1392


کاش می شد که کسی می آمد

این دل خسته ی ما را می برد

چشم ما را می شست

راز لبخند به لب می آموخت

کاش می شد دل دیوار پر از پنجره بود

و قفس ها همه خالی بودند

آسمان آبی بود

و نسیم روی آرامش اندیشه ی ما می رقصید

کاش می شد که غم و دلتنگی

راه این خانه ی ما گم می کرد

و دل از هر چه سیاهی ست رها می کردیم

و سکوت جای خود را به هم آوائی ما می بخشید

و کمی مهربان تر بودیم

کاش می شد دشنام، جای خود را به سلامی می داد

گل لبخند به مهمانی لب می بردیم

بذر امید به دشت دل هم

کسی از جنس محبت غزلی را می خواند

و به یلدای زمستانی و تنهائی هم

یک بغل عاطفه گرم به مهمانی دل می بردیم

کاش می فهمیدیم

قدراین لحظه که در دوری هم می راندیم

کاش می دانستیم راز این رود حیات

که به سرچشمه نمی گردد باز

کاش می شد مزه خوبی را

می چشاندیم به کام دلمان

کاش ما تجربه ای می کردیم

شستن اشک از چشم

بردن غم از دل

همدلی کردن را

کاش می شد که کسی می آمد

باور تیره ی ما را می شست

و به ما می فهماند

دل ما منزل تاریکی نیست

اخم بر چهره بسی نازیباست

بهترین واژه همان لبخند است

که ز لبهای همه دور شده ست

کاش می شد که به انگشت نخی می بستیم

تا فراموش نگردد که هنوز انسانیم

قبل از آنی که کسی سر برسد

ما نگاهی به دل خسته ی خود می کردیم

شاید این قفل به دست خود ما باز شود

پیش از آنی که به پیمانه ی دل باده کنند

همگی زنگ پیمانه ی دل می شستیم

کاش درباور هر روزه مان

جای تردید نمایان می شد

و سوالی که چرا سنگ شدیم

و چرا خاطر دریایی مان خشکیده ست؟

کاش می شد که شعار

جای خود را به شعوری می داد

تا چراغی گردد دست اندیشه مان

کاش می شد که کمی آینه پیدا می شد

تا ببینیم در آن صورت خسته این انسان را

شبح تار امانت داران

کاش پیدا می شد

دست گرمی که تکانی بدهد

تا که بیدار شود، خاطر آن پیمان

و کسی می آمد و به ما می فهماند

از خدا دور شدیم

کاشکی ، واژه درد آور این دوران است

کاشکی ، جامه مندرس امیدی است

که تن حسرت خود پوشاندیم

کاش می شد که کمی

لااقل ، قدر وزن پر یک شاپرکی

ما ، مسلمان بودیم



کیوان شاهبداغی






پاسخ: خیلی قشنگ بووود


سحر آریایی
ساعت21:58---30 دی 1392
سلام محیا جانم



چقدر انتخاب هات زیباست و روح نواز

واقعا زیباست

واقعا ..



کاش خود رو از معرض نگاهش اونقدر دور نکنیم

که سزاوار بی حضرتش ماندنمان کند ..



درودها





در امان مهر یکتا خدای مهربانی

بهترین ها از آنت






پاسخ: متشکرم سحر جان لطف داری عزیزم همیشه موفق باشی


نـیـلــوفـ ـ ـ ـر
ساعت20:48---30 دی 1392
خوشبختی چیزی است که هستید و از طریقه فکرکردنتان ناشی می شود.
پاسخ: موافقم


شهاب الدین
ساعت19:29---30 دی 1392
خدایا...میدانم و بارها شنیده‌ام که اموالم ،همه آنچه به رسم امانتم داده ای،همه را بر زمین خواهم گذارد.بی کم و کاست...میدانم که سر سوزنی اش را با خود نخواهم برد...دل خوششان نبوده ام و نیستم...تنها دل نگرانی ام خانواده ام هستند...همانان که خودت محبتشان را به من ارزانی داشتی..همان بنونی که تمام دلخوشیم در زندگیند...نگران جداییم...نکند آنها بروند و من حسرت یک لحظه دیدارشان بر دلم بماند...نکند محتاج نگاهشان باشم برای ذره ای نور...نگران دوری ام...نگران لحظه‌های تنهایی...مرا دریاب که سخت محتاج توام
پاسخ: زیبا بود ممنونم


داداش ذاکر
ساعت18:16---30 دی 1392
خیلی ماهی. پست های شما خداییه
پاسخ: میسی داداشی. پست های شمام خداییه


سحر
ساعت12:36---30 دی 1392
سلام محیای عزیزم

خیلی زیبا بود گل خوشگلم
پاسخ: سلام سحر ماهم. ممنونم عزیز دل


نیـلـوفـ ـ ـر
ساعت12:22---30 دی 1392
فدایــ تو بشمــ منـــ

منــ هیچــ وقتـــ چتر رو سرمــ نمیگیرمــ چونــ عاشقــ برفــ و بارونمــ و البتهـ بعدشـــ اصلا خوبــ نیستــ تبــ و لرز و دکتر و از همهـ بدتر پنیــ سیلینــ ...

ولیـــ تو هیچــ وقتـــ نبار همیشهـ بهاریــ بمونـــ عزیز دلمــ
پاسخ: :)) منم از پینی سیلین میترسم چه جوووورم!! فدات عزیز من خیلی گلی


نیـلـوفـ ـ ـر
ساعت12:11---30 دی 1392
خوشا آنانکه الله یارشان بی

بحمد و قل هو الله کارشان بی

خوشا آنانکــه دایم در نمازند

بهشت جاودان بازارشـــان بی

به صحرا بنگرم صــحرا ته وینم

به دریا بنگرم دریا ته وینم

بهر جا بنگرم کوه و در و دشت

نشان روی زیبای ته وینم



بابا طاهر



سلامــ محیایِ عزیزمـــ عالیــــ بود مرحباااااااااااا

دوستتـــ دارمــ گلـــِ قشنگمـــ
پاسخ:فدات بشم من عزیز دلم. مرسی که اومدی گلم :)


m
ساعت11:14---30 دی 1392
خدای من همان خدایی است که

بارها با اینکه میتوانسته مچم را بگیره اما

همیشه دستم را گرفته!!!



خدایا!

پناهم باش!

که به جزتو کسی را ندارم!

خدایا!

خیلی دوستت دارم!



زیبا بود محیای گل
پاسخ: ممنونم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, ] [ 10:13 ] [ محیا ] [ ]